miercuri, 9 septembrie 2009

De cand sunt singura...

De cand sunt singura (cu mici intreruperi scurte) am inceput sa nu mai pot fi cu cineva, privind suspect pe acel cineva, de parca ar planifica incet si morbid un atentat asupra libertatii mele.

De fiecare data cand aud "noi" si planuri de viitor simt cum mi se strange latul in jurul gatului, nu mai am aer, asa ca dispar imediat din peisaj si fac scene, in prostia mea.

Constat ca nu-mi place sa fiu sunata intruna, sa primesc mesaje peste mesaje si sa fiu batuta la cap. Nu ma prea impresioneaza vrajeala si exagerarile atunci cand nu-si au locul, si in ultimul timp nu prea si-au avut locul.

Nu mai sunt de acord sa-i dedic nimanui tot sau macar jumatate din timpul meu, pentru ca timpul meu este doar al MEU si doar eu am puterea sa hotarasc cum vreau sa se scurga.

Dar toate acestea sunt desiderate dictate de minte mea, care e treaza si alerta si imi spune: watch your step! esti sigura ca mai vrei sa patesti ca data trecuta? Nu tii minte cat de rau te-a durut cazatura??

Cred totusi ca la un moment dat ma voi satura de viata mea atat de instabila si voi avea nevoie de un partener cu care sa privesc desene animate, sa joc sah, sa gatesc si sa alerg in parc. Cred ca va aparea (cel putin) un om care va reusi sa invinga in cursa de obstacole, traume si mecanisme de auto-aparare, si va fi atat de evidenta calitatea lui umana incat nu voi putea sa neg ceea ce simt. Sper sa nu fiu prea mandra sau incapatanata atunci si sa-i ofer o sansa la un cuvant.

8 comentarii:

  1. Sanda am avut o revelatie!!!
    Mi-am amintit ca in urma cu un an incepeam o relatie cu E. Si in primele saptamani era un du-te - vino. Nu imi placea ca:
    - noptile nu dormeam ca sa vb cu el si el ziua dormea eu munceam.
    - eu hiperactiva, el hiperlenes
    - mi se parea ca el vrajeste ca eu sa fiu ranita si el sa iasa macho
    Asa ca eram retinuta, ezitam, raneam. Pana cand am pus cartile pe fata si i-am zis: "Bai, nu mai vreau o relatie cu tine pentru ca am iesit terci din ultima si NU-mi mai doresc asta." Atunci el mi-a spus cat de terci a iesit el din ultima lui relatie si mi-am dat seama ca si lui ii era la fel de teama ca si mie. Dupa discutia aia, am simtit ca pot comunica deschis si onest cu el. Si asa a fost pana la final...
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. fain. Eu simt aproape la fel.
    Ma intreb daca totusi multa lume simte la fel :)

    RăspundețiȘtergere
  3. salut Paul :) Nu stiu cat de multi suntem, dar cred ca depinde foarte mult de organizarea interioara a fiecaruia si de cat e dispus sa cedeze.

    La varsta mea, eu pana aici am fost in stare sa ajung.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sanduts...sigur ca va veni un moment cind vei dori sa privesti desene animate..sa hranesti pestii din iazul din parc ori pur si simplu sa imparti entusiasmul tau cu cineva....!!!..sunt momente di viatsa...necesitatile ce simtim intr-un dat moment ....tu, pur si simplu respira!si nu forza nimic!nu-ti pune prea multe intrebari, doar asculta pe tine insati!ceea de ce avem nevoie vine spre noi intr-o buna zi....si...noi nu putem sa schimbam saiu sa ne explicam de ce e asa sau de ce este altfel...cind crezi in tine, si esti fedela tie insati-esti capabil sa asculti si sa vezi semnalele din exterior....si cind doresti sa schimi ceva in tine..cind doresti cu toata fiinta ta....chiar si stelele ontribuie la indeplinirea si completarea necesitatii tale!!!!!!
    tu...esti colorata!!!!! nu uita sa privesti in sus!!!stii...doar persoanele fericite stiu de ce culoare este cerul!.......
    pupici.....
    trandafilova nata

    RăspundețiȘtergere
  5. tu ai avut pe cineva...cindva? no way:)) continua sa scrii proza:)
    pentru azi ai un 10

    RăspundețiȘtergere
  6. nati: sa nu ma intelegi gresit, eu nu sunt trista, e o constatare a punctului in care am ajuns din punct de vedere emotional :) si ma gandeam ca m-am obisnuit intr-atat cu independenta mea incat nu sunt gata sa renunt la ea. oricum, mi-ar placea sa ne intalnim intr-o zi si sa discutam despre ce culoare are cerul :D..

    midav: pana acum un an am fost intr-o relatie de lunga durata...straniu, huh?

    RăspundețiȘtergere
  7. eu cred ca se schmba. e nevoie de timp si persoana potrivita.
    cu atata artistism nu ai cum sa nu poti.

    RăspundețiȘtergere