joi, 2 aprilie 2009

Votez pentru ca...

Draga Roman din Basarabia,

iti scriu pentru ca s-ar putea sa fii nehotarat, sceptic, pesimist, ironic, ratacit sau dezamagit. Ai dreptul, si n-o sa te invinuiesc: te-ai nascut in comunism, n-ai vazut Moldova decat saracita si pustiita. Ai fost un actor tacut in acest circ electoral, ai fost un copil care n-avea dreptul la o parere, si acum cand ai crescut si ai dreptul, nu mai stii ce parere ai, si daca cineva te va asculta.

Eu am plecat de acasa de la 19 ani, si orice regim ar fi instalat acolo, eu nu sunt influentata direct, am toate motivele sa nu-mi pese. Dar iata ca lucrurile nu stau asa. Poate din cauza ca am plecat- ma doare mai tare, pentru ca vad si stiu CUM merita sa traiasca moldovenii, CE conditii de viata ar trebui sa aiba, ca sa nu mai spun de libertatea presei, NON-EXISTENTA.

Imi doresc mult mai mult pentru tara mea, pentru rudele si prietenii mei care au ramas acolo, si pentru copiii mei, pe care mi-ar placea sa-i cresc acolo, sa vada codrii si caldura oamenilor carora eu le duc dorul atat.

Asa ca te invit la vot, duminica, 5 aprilie, draga prietene, chiar daca esti in tara sau daca o sa te impingi toata ziua pe sub gardurile vreunei ambasade din-afara, pentru ca sa-ti exerciti un drept pe care l-ai castigat cu varf si indesat.

Te invit sa crezi in tara ta, sa-ti aduci aminte de puterea pe care o ai, sa te mobilizezi si sa votezi schimbarea.

Nu uita, intr-o zi, tu o sa fii cel care trebuie votat...

Cu multa incredere,

Sanda Cojocaru

7 comentarii:

  1. clar, votăm schimbarea ))
    Comuniştii aveau aşa slogan : ))

    RăspundețiȘtergere
  2. Din cate stiu, sloganul lor anul asta e "votati stabilitatea"- ei bine, eu va indemn sa votati schimbarea care da peste cap stabilitatea :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ei in niste panouri au scris si ceva despre schimbare.. furand mesajul de la PL

    RăspundețiȘtergere
  4. V O T A M, V O T A M , V O T A M SI CASTIGAM :p pe loc am inventat :))

    RăspundețiȘtergere
  5. votam? un mare cacat.. am fost, am votat, si acum stau pe alegeri.ro si vad niste cifre aberant de mincinoase. Iar ne fura astia...

    RăspundețiȘtergere
  6. Votaţi, votaţi, că Voronin oricum are socotelile lui )))

    RăspundețiȘtergere